Klacht: Meer betaald voor vinylvloer en gratis weken enorme overlast en extra kosten.

op 21 juni 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In Oktober 2012 ben ik bij Leen Bakker geweest om een vinylvloer uit te zoeken. Ik had mijn keuze snel gemaakt en iets gevonden helemaal naar mijn zin. De vloer die normaal 33,96 de strekkende meter kost was op dat moment in de aanbieding voor maar 16,95 de strekkende meter dus dat scheelde me veel geld (dacht ik) Ik wist nog niet wanneer de vloer gelegd kon worden dus kreeg een offerte mee die slechts 3 weken geldig was. Ik sprak de verkoper daarop aan en vertelde hem dat ik beslist niet binnen 3 weken klaar zou zijn en dit zelfs minimaal 3 maanden zou gaan duren. Ik moest namelijk een verhuizing afwachten waarvan de datum nog niet bekend was. Oh mevrouw dat is geen probleem hoor u laat het maar weten en dan komt dat allemaal goed zei de man. Ik heb een afspraak gemaakt om de boel in te laten meten en kreeg netjes een inmeet bon waarop de maten aangegeven werden. Het inmeten heb ik contact betaald en is ook netjes op de bon vermeld. Uiteindelijk is het allemaal wat langer gaan duren en ik ben in de tussentijd ook nog enkele malen bij het filiaal geweest om te laten weten dat het wat langer ging duren. Mevrouw dat is geen probleem, wij horen het wel als u klaar bent. Toen mijn hele planning duidelijk was ben ik op vrijdag naar het filiaal gegaan, met centjes op zak want ik was klaar om de bestelling te doen. Deze kon niet eerder gedaan worden omdat hun systeem dat niet niet toelaat zo lang van te voren te bestellen was mij verteld. Dan staat het te lang daar in de opslag en daar hebben ze geen ruimte voor. Dus de bewuste vrijdag ben ik daar en ik vergeet per ongeluk mijn inmeetbon mee te nemen. Ik wist dat ik totaal 15 strekkende meter nodig had maar wist niet exact de maten van woonkamer en hal uit mijn hoofd. De dag daarna zou mijn oude vloer eruit gebroken worden en had ik geen ruimte om weer naar de winkel te gaan dat heb ik heel duidelijk gezegd. Geen probleem Mevrouw u kan dan morgen even bellen en doorgeven wat precies op de inmeet bon vermeld staat. Ok ik die zaterdag tot een aantal keren gebeld maar de telefoon wordt niet beantwoord. Toen ik uiteindelijk om 5 uur nog niemand te pakken had gekregen dacht ik nou dan ga ik er maandag wel heen want dit schiet niet op zo. En inderdaad ik kreeg gelijk van opschieten was geen sprake meer. De maandag kreeg ik het volgende te horen: Exact op die maandag was de aanbieding afgelopen dus ik kon onder geen enkele voorwaarde de vloer nog krijgen voor 16,95 maar moest 33,95 per strekkende meter betalen. De vloer was ook niet op voorraad en kon waarschijnlijk pas in Juli weer geleverd worden. De verhuis was al ingepland en kon niet meer afgezegd worden dus ik zat en weken lang op een betonnen vloer en met een woonkamer vol spullen die er ook weer uit allemaal uit moesten op het moment dat er wel gelegd kon worden. Als ik nou die vrijdag een nieuwe offerte gevraagd had dan had ik de vloer wel voor de aanbiedingsprijs mogen hebben. Maar is dat dan MIJN pakkie aan? Ik ben toch de klant en niet de verkoper. Als verkoper hoor je dan te weten dat men blijkbaar zo te werk gaat en had hij me een nieuwe offerte aan moeten bieden toen ik daar die vrijdag was. En dan spreek ik nog maar niet over alle overlast die ik heb gehad dat ik weken op beton heb moeten zitten. Extra kosten die ik heb moeten maken door wederom verhuizers te laten komen om alles leeg te halen enz enz. Bij het filiaal zelf hadden ze ronduit maling aan dit probleem en waren ze niet van plan mij op wat voor manier dan ook tegemoet te komen. Bij het hoofdkantoor kreeg ik een sorry en excuus te horen maar meer dan dat kon men niet voor mij doen. Uiteindelijk heb ik toch de vloer genomen omdat ik niets kon vinden wat in dezelfde kleur was maar heb nu wel meer moeten betalen. Ik vind het ronduit schandalig hoe ik daar keer op keer verkeerd geinformeerd ben en bijzonder klant onvriendelijk hoe ik behandeld ben. Ik had nog een heel lijstje met spullen die ik van plan was te halen klaar liggen omdat ik ook nog een complete kinderkamer moet gaan vernieuwen maar Leen Bakker jullie hebben bij mij echt afgedaan. Ik voel me echt opgelicht door jullie en jullie verkopers weten echt niet wat communiceren is en bieden geen service op deze manier. Ik raad daarom iedereen aan ieder klein detail wat je afspreekt met een verkoper daar absoluut op de bon te laten vermelden anders wordt je dus gewoon opgelicht waar je bij staat.

Excusen,terugbetaling prijsverschil tot 16.95 de strekkende meter en een redelijke vergoeding voor de extra kosten die ik aantoonbaar heb moeten maken door nogmaals door een verhuizer mijn woning leeg te laten halen en weer terug te laten zetten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneke36