Mijn Klacht:
Wij waren vandaag bij Meditel in Doetinchem en zijn ontvangen door een onvriendelijke vrouw. Wij kwamen voor een uitgebreid consult voor G. Lubbers ivm een eerste reis naar Zuid Afrika. Het reisschema hadden wij ruim van te voren toegestuurd. We kregen enkel informatie over het krugerpark van haar en andere gebieden kon zij niets vertellen. Indien G. Lubbers alleen was gekomen dan ging hij naar huis met het idee dat hij enkel 1 dag in een malariagebied zou zijn. Doordat ik, zijn vriendin, aangaf dat dit niet klopte en aangaf dat het ws een aantal dagen langer in een malariagebied zou zijn, kwam zij hier zelf ook op terug en raadpleegde zij pas haar collega. Dit pas nav ons eigen onderzoek mbt zuid Afrika, zij gaf ook aan dat we dit thuis uit moesten zoeken, terwijl we juist telefonisch hadden afgestemd dat we dit op het consult zouden horen. wij vonden dit erg slecht aangezien we juist bij Meditel kwamen nav een positief gesprek met een medewerker van uw hoofdkantoor, Anneke de Groot? Weten de naam niet meer zeker. Daarna moesten we even wachten en konden wij terecht bij de arts die er beduidend meer van wist, alleen werd hij gestoord door wederom de onvriendelijke oudere dame dat het consult uitliep en benoemde zij waar wij bij waren dat mevrouw ook wel kon betalen, ik dus.. terwijl ik mee was voor de heer Lubbers. Zeer onfatsoenlijk! 1. het gesprek met de oudere dame was 5 min en zij had het reisplan niet bestudeerd, gaf onvolledige informatie en doordat ze merkte dat ik er genoeg van wist liep ze pas naar haar collega. Haar collega moest op de afspraak zelf ook nog alles uitzoeken , maar hij was iig vriendelijk alleen wij voelden een tijdsdruk doordat zij binnen kwam stormen. In de auto terug hadden wij alsnog vragen omdat het ons overviel. De arts vroeg na het consult of we nog vragen hadden maar doordat het rommelig verliep en we alle plaatsten tijdens het consult nog in alle haast moesten doornemen, hadden we ook die vragen niet meer. We hadden zeer bewust de keuze voor meditel gemaakt maar hoe het in Doetinchem is verlopen is absoluut een schande. We hadden direct met de arts gesproken. We zijn alsnog van plan om naar de GGD te gaan.
Gewenste Oplossing:
Wij zouden graag van de medewerkers zelf een reactie willen.
Alvast dank
G. Lubbers En W. Lageschaar
06-16521834
[email protected] en [email protected]