Klacht: CBR Keuring

op 13 augustus 2016 over Meditel in de categorie Zorginstellingen

Ik heb op 20 juli 2015 om 14:30 uur een CBR keuring laten doen bij Meditel in Beek Limburg.
Omdat er geen vroeger tijdstip vrij was werd ik s’middags ingeplant terwijl ze wisten dat ik nuchter moest zijn want dat heb ik van te voren telefonisch besproken.
Omdat een klant voor mij te laat was gekomen moest ik zeker 1 uur wachten waarna de vrouwelijke arts mij koffie met melk en suiker had aangeboden na 3 bekers gedronken te hebben werd toen ik aan de beurt kwam een urine test genomen waarop de test een plusje stond van glucose in de urine.
Ik zei tegen de arts dat ik niet bekent stond met suikerziekte en dat deze test niet kon kloppen omdat ik kort voor de test 3 bekers koffie met melk en suiker had gedronken.
Ik heb een paar dagen later een afspraak bij mijn huisarts gemaakt om een bloedtest bij mij te doen en er werd 5,6 gemeten dat wil zeggen dat ik geen suikerziekte heb.
Je spreekt pas van suikerziekte als de waarde boven de 7,2 komt zei mijn huisarts.
Ook met de ogen test ging er van alles fout bij u vrouwelijke arts die mij keurde de lamellen voor het raam stonden open ik had gevraagd om deze dicht te doen omdat de zon fel scheen en mijn ogen verblinde door de weerkaatsing van de zon na 4 keer vragen werden deze pas dicht gedaan omdat mijn ogen behoorlijk tranen door de verblinding van de zon.
Er stond duidelijke op mijn eigen verklaring vermeld dat ik kwam voor een CBR keuring.
Ik kreeg een taxi keuring wat helemaal niet van toepassing was alles stond duidelijk vermeld op mijn eigen verklaring.
Daarna kwam de volgende fout!!!!!
De resultaten van de keuring waren op een verkeerd document opgeslagen in de computer waarna ze zoek waren bij u vrouwelijke arts!!!!
Daarna nam haar mannelijke collega van buitenlandse komaf het over hij zei tegen haar collega je bent nu iets langer dan 1 jaar hier ik wijs je steeds op dezelfde fouten leer je het nu nooit ik moet je iedere dag op dezelfde fouten wijzen ik kreeg dit mee omdat de mannelijke arts dit zei in het bijzijn van mij.
Ik zei tegen de mannelijke collega dat de urine test niet goed was omdat ik van te voren 3 bekers koffie had gedronken met melk en suiker omdat ik lang moest wachten en dit aangeboden had gekregen door de vrouwelijke collega van hem.
Waarna de mannelijke collega arts zei dit kan wel kloppen maar ik moet noteren wat wij constateren.
Ik vind dat deze 2 artsen geheel onprofessioneel keuringen uitvoeren en ik moet hiervoor € 96,00 betalen.
Ik heb geen moeite om een bedrag van € 96,00 te betalen als de artsen hun werk uitvoeren zoals het hoort en niet zoals deze 2 artsen geheel onprofessioneel de keuring hebben gedaan!!!!!
Ik hoop dan ook dat hier iets mee gedaan wordt met deze klacht.
Ik heb ook een zeer slechte recentie geplaats op google vanwege dit.
Ik moet nu extra kosten maken door extra keuring bij specialisten doordat u artsen hun werk onprofessioneel hebben uitgevoerd.

Ik wens niet het bedrag van € 96,00 te betalen omdat u artsen fout op fout op fout hebben begaan.
En ik hierdoor extra kosten moet maken en nog eens 4 weken moet wachten op het CBR.
Ik wil enkel een bedrag betalen van € 40,00

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meditel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wielmobiel