Klacht: Medische noodzaak en bestaande klanten moeten voorrang krijgen!

op 17 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kunnen niet meer bestellen. Mensen die al lang thuis laten bezorgen en vooral mensen met medische noodzaak moeten jullie voortrekken boven nieuwe klanten en mensen met normale weerstand. De nieuwe klanten kunnen dit echt wel begrijpen, maar de bestaande klanten en vooral degenen die afhankelijk zijn niet. Brief van de dokter moet voorrang geven boven anderen!

Gewenste Oplossing:

Vroeger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door occultMonk