Klacht: Mediaplayer SERVICE

op 28 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 15-09-2017 heb ik mijn mediaplayer EM7680 van Eminent aan jullie aangeboden. Al diverse keren heb ik hier over mail contact gehad met jullie.
Op mijn laatste mail heb ik geen reactie mogen ontvangen, jammer!
Nu heb ik contact met Eminent opgenomen omdat jullie zo slecht bereikbaar zijn nu vertelde Eminent mij het volgende.

Beste heer,
Hartelijk dank voor het bellen eerder vandaag.
Zoals beloofd, wilden wij u even op de hoogte brengen van de status van de RMA. De speler is gisteren binnengekomen op ons servicecentrum, een technicus is op dit moment bezig met uw speler. Afgesproken was deze om te ruilen voor een werkend exemplaar, de vervanging wordt vanmiddag nog opgestuurd vanuit ons servicecentrum.
Ik hoop u hiermee juist te hebben geïnformeerd, als u verder nog vragen heeft, wees dan vrij deze te stellen.
Vriendelijke groeten,

Begrijp ik het goed dat al die tijd mijn mediaplayer in jullie winkel heeft gelegen en dat ik al die tijd op een nieuwe mediaplayer zit te wachten, terwijl ik in jullie winkel zag dat jullie er 2 op voorraad zijn.
Ik vind nu echt dat de BCC service moet verlenen en dat ik vandaag 28-09-2017 een nieuwe mediaplayer kan ophalen en het liefst zou ik mijn geld terug willen omdat ik zo klaar ben met jullie.

Graag zo spoedig mogelijk antwoord met oplossing.
Klantnr: 105662991
Casenummer: 2201709-9195861

Guido Goossens
0630608183

Als de BCC service verleent en ik een nieuwe apparaat krijg waar ik recht op heb!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Goossens G......