Klacht: Mediamarkt zeer zeer slechte service

op 21 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nadat al 2 keer mijn Sarista apparaat gerepareerd is via mediamarkt, is hij nu weer kapot; 3e keer kapot betekent geld terug.
Nu wij weer terug naar de mediamarkt: wat zeggen ze: nee die twee keer is hij niet gedrapeerd maar schoongemaakt!!! Dit is toch niet te geloven!!
Nu zijn we het apparaat weeeeer kwijt voor reparatie; deze 3e keer geldt nu als 1ste keer repareren, omdat hij nu wel ‘echt’ gerepareerd zal worden.
Dit is werkelijk te schandalig voor worden!!!
Tevens probeerde mediamarkt breda ons dit keer naar mediamarkt Rotterdam te sturen; omdat we het apparaat daar gekocht hebben! Dat zeiden ze de eerste 2 keren niet, maar nu ze geld terug moeten gaan geven..
De eerste 2 keer ben ik het apparaat dat zogenaamd ter reparatie weg was totaal 8 weken kwijtgeweest, nu is hij dus weer weg, lekker genieten hoor van een vers kopje koffie…dit is ronduit schandalig!!!

Geld terug!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirkdw