Klacht: Terrible delivery/installation service

dbutovetsky op 04 maart 2025 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I bought a washing machine incl. installation service.
The delivery people charged my tenants extra 100 euro becuase the washing mashine is stacked under the dryer.
They insisted on cash and provided no receipt, which is very unusual for Netherlands.
And they actually broke the dryer while reinstalling it.
Communication with customer service is very time-consuming and completely useless so far.
After more than a week still no solution was provided.

Gewenste Oplossing:

I would like my dryer to be finally fixed and compensated for all this waste of time and annoying experience

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over MediaMarkt
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht dbutovetsky

6 uur geleden - More than a month a still no solution

Alle klachten die gemeld zijn door dbutovetsky