Klacht: Prijzen zijn aangepast, klagen wordt niet gewaardeerd

MSBizsparkPartner op 24 januari 2013 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de actie had ik mijzelf geïnformeerd over de prijs van een Seagate Barracuda 3TB. Deze kostte vóór de actie 119,99 + 1,99 verzendkosten. Het gedeelte btw in deze prijs zou dan 119,99 – (100/121*119,99) =22,82 zijn. Actieprijs zou dus worden 99,17 + 1,99 = 101,16

Gewacht tot middenacht en toen de actie begon meteen in het mandje gegooid. Maar wat bleek? Zowel de prijs als het artikel als de verzendkosten waren aangepast! Verzendkosten waren geen 1,99 meer maar 4,99! Samen met de aangepaste prijs van het artikel moest ik nu 124,00 (!) + 4,99 betalen = 128,99.

Bovenstaande in acht genomen heb ik via Facebook aan Media Markt om een verklaring te geven. Helaas kreeg ik geen antwoord. Vervolgens nog eens gevraagd waarom de verzendkosten met 150% verhoogd waren. En jawel, er kwam een reactie van Media Markt: mijn vragen werden verwijderd en mijn account op hun Facebook pagina werd geblokkeerd.

Media Markt moet nog een hoop leren hoe om te gaan met social media. Zonder twijfel durf ik te beweren dat ik jaarlijks een maandsalaris naar hun heb gebracht. Dat is dus vanaf nu voltooid verleden tijd.

Gewenste Oplossing:

Media Markt zou begrip en respect moeten opbrengen voor hun klanten. Eerlijk gezegd ben ik er klaar mee en hoeven zij niet meer met een oplossing te komen. Gelukkig woon ik vlak bij Duitsland alwaar menig electronicawinkel goedkoper is dan bij Media Markt. Ik wens hun veel wijsheid toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door