Mijn Klacht:
Ik heb een laptop lenovo gekocht op 5-08-2012 . Er is ook meteen een berzekering afgesloten bij actua. De laptop is uit mijn hand gevallen.
Op 25-11-2012 heb ik hem ter reparatie afgegeven. Voor de kerstvakantie kregen we een bericht dat actua akkoord gaat en het bedrag zal uitkeren. Op 10-01-2013 kregen we afhaalbericht. Mijn laptop was niet gerepareerd, er was juist een opdracht gegeven om hem niet te repareren. Op 22 februari kregen we wederom een afhaalbericht. Daar aangekomen kregen een andere laptop, wederom een fout. Inmiddels ben ik nu 3 maanden verder zonder laptop, die erg veel frustraties opleverde. Onderhandelen helpt niet. Niemand weet iets van hoe het fout is gegaan. Ook niet hoe ze ons tegemoet kunnen komen. Ik ben razend. Er lijkt een stel domme mensen daar te werken. Een klacht bij de media markt lukt niet via de site, is momenteel niet beschikbaar.
Gewenste Oplossing:
Per direct mijn laptop, gerepareerd of een nieuwe. Ik ben benieuwd hoe ik gecompenseerd word. Dit kan toch niet.
