Klacht: GEEN SERVICE

klacht91 op 22 januari 2013 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 7 januarie een tv twv 379,- euro bij jullie gekocht. Ik vroeg nog kan er iets van korting vanaf of komt dat eraan. Nee dat kon niet en nee er kwam geen korting aan. Kom ik er vandaag tot mijn verbazing achter dat jullie de 21% kortings weken hebben. Ik bel Jullie vandaag 22 Januarie om 10.15 op (naar het filliaal BOZ. Ja meneer dit is inderdaad erg lullig ik ga het navragen. Nee we kunnen niks doen voor uw. Wat voor een service is dit ?. Jullie vinden het mooi zolang jullie je zakken vullen maar als het op de consument aankomt is het ver te zoeken. Ik snap best dat de medewerkers er misschien zo ver van te voren niks van weten. maar als ik me toch meld. niet eens zo veel te laat kan er niks meer.
Ik vind dit schandalig en wil hier een klacht over indienen.

Ik hoop graag wat van jullie te horen vandaag

MVG

mijn 21% terug

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door