Klacht: Defecte iPod, total loss verklaard.

ipodtouch8gb op 22 januari 2013 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

IPod Touch bij MediaMarkt Enschede ingeleverd na problemen met opladen. Nog geen jaar oud. De baliemedewerker was zelfs verbaasd over de uitstekende uiterlijke staat van de iPod. Een medewerker heeft toen met diverse laders geprobeerd het toestel op te laden, wat niet lukte. Beloofd was reparatie en anders omruilen voor een nieuw exemplaar. Vervolgens na enkele dagen een brief gekregen met de mededeling dat het apparaat niet gemaakt kon worden en ’total loss’ was. Wij zijn terug naar de winkel gegaan, met de gedachte een nieuwe iPod te krijgen. Dit was niet mogelijk volgens de medewerkers, omdat het mankement niet binnen de garantie zou vallen. Onze mening is dat de aansluiting voor de lader veel ernstiger beschadigd is dan voor het inleveren bij de MediaMarkt het geval was.

Omruilen voor nieuw apparaat. Aangezien dit een mankement aan het toestel zelf was en dus binnen de garantie zou vallen. Vermoedelijk is het door de medewerkers verergert, waardoor het nu niet meer binnen de garantie valt.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door