Klacht: medewerking telefonisch contact klantenservice

op 20 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

luiers besteld op Kruidvat.nl op 20-12 .. gekozen om deze dan op te halen bij de winkel in het centrum.. Er stond aankomende zaterdag 23-12 afhalen bij de winkel. Na de bevestiging veranderde deze datum plotseling in 30-12.. aangezien dat te lang duurt contact gezocht met klantenservice over het hoe en wat.. na 15 min te hebben gewacht stond mij een zeer ongeïnteresseerd en onvriendelijk persoon mij te woord.. welke mij ook nog wist te melden dat thuis bezorging sneller wat gegaan.. aangezien de bestelling net 5 min geleden was gedaan , gehoopt dat ze in ieder geval hun best konden doen de levering naar huis te bezorgen.. geen greintje moeite en onvriendelijk werd ik afgewimpeld..

ik ben zeer verbolgen over de klant vriendelijkheid van de kruitvat

charissa Heuckeroth

Gewenste Oplossing:

als de kruitvat mee denkt aan een oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charis31