Klacht: Medewerkers thuiszorg houden schoenen aan.

op 08 juli 2012 over TSN Thuiszorg in de categorie Zorginstellingen

Ik heb tot nu toe al 3 klachten geplaatst, de eerste keer ben ik gebeld en gelijk erna stond er op de website dat de klacht is opgelost. Wat dus absoluut NIET zo is, ik heb nergens laten weten dat dit het geval is. Mij is niks gevraagd!

De tweede keer heb ik de klacht geplaatst en is deze van de site verwijderd, waarom vraag ik me dan af? Als tsn zo zeker is van de oplossing dan moet de klacht gewoon blijven staan. Ik heb nog steeds erg veel last van de medewerkers die bij mijn bovenbuurvrouw komen en dit speelt als sinds ik hier ben komen wonen. Heb megaveel telefoontje gepleegd naar tsn toe. Heb gesproken met de buurvrouw, maar niets helpt!! Ik ben ten einde raad.

Ik overweeg nu een televisieprogramma in te schakelen, die graag met mij in zee wilt gaan. Misschien dat ik dan naar behoren word behandeld. Ik had nooit zover willen gaan maar misschien is dit de enige manier!

tv programma inschakelen, meer mensen op de hoogte brengen van tsn manier van doen.OF tsn roept haar medewerkers op het matje wat allang al had moeten gebeuren!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TSN Thuiszorg in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bouchratje24