Klacht: Medewerker van ikea

op 09 juli 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer mevrouw, hier bij deel Ik u mede dat Jben klant van IKEA fewest en nooit probleem gehaad maar heelas dit keer wel. Ik heb online tafel en stoelen bestelled en Allen tafel is bezorged 05–07-2021 op verkeerde address peter van der does Straat nummer 82 terwijl mij Huis nummer is 32- 2hoog Peter van der does Straat 32-2hoog 1056 VR Amsterdam. Ik heb met een van de mede werkers op 05 juli gespoken en Ik was tevreden met het gespreek, Ik zou gebeld worden maar heelas Niemand heeft mij gebeld toen Ik heb op 09juli 12:03 uur weer gebeld en met mevrouw Veronica gesproken, ze wilde haar naam niet vertelen en weet Ik ook niet of zij heeft haar juiste naam verteeld of niet. Zij is heel erg onbeschaafd geweest met heel Slechte worden. Ik ben allenstande moeder van 3 kinderen Ik kan niet zelf bij iemand ophalen mij verzoek is om mijn bestelling word bezorgd op mijn huis nummer.

In afwachting van u antwoord, verbijlf ik

Hoogachtend

Hend Mresheh

Peter van der does straat 32-2h
1056VR Amsterdam
Mobile : 0687099057
Email: [email protected]

Ik word heel blij als Ik mij bestelling op mijn huis nummer krijgt of mij geld terug op mijn rekening. Als er word werk gemaakt tegen mevrouw veronika.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mresheh