Klacht: Medewerker Tilburg station

op 27 juni 2016 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Ik werd zeer slecht behandeld door een van u medewerkers bij het wetern union kantoor op het station in Tilburg. De medewerker zijn naam is Paul, ik voelde mij gediscrimineerd door u medewerker. Ik stelden een vraag wat de extra kosten waren en werd gewoon behandeld als een hond. Ik werd door u medewerker gekleineerd en dat ik maar zelf moest kijken wat de kosten zijn. Winkelnummer is 0091449 kassanr 7V103W.
Paul dreigde eerst om niet mijn geld te sturen, nadat hij dit eindelijk had gedaan wilde hij vervolgens mij niet het bewijst van verzending geven. En blijf mij heel onvriendelijk behandelen en door het niet geven van het verzendingsbewijs heb ik ook nog mijn trein gemist.
Dit alles heeft op maandag 27-06-16 om 9:26 plaats gevonden.

Ik wil graag dat hij mij persoonlijk excuses aanbied en dat hij training krijgt hoe hij klanten te woord moet te staan. Ook al hebben deze mensen een andere huidskleur dan die hij heeft.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Mierlo