Klacht: Medewerker niet klantvriendelijk

op 26 juli 2016 over Smullers in de categorie Snacks

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo beste mensen van smullers,

Gisteren (25 juli 2016) rond 11:30 uur
Kwam ik met me neefje van 5 jaar bij 1 van jullie vestigingen (Smullers Leiden CS).
Ik vroeg vriendelijke aan de jongen achter de balie/kassa of ik een biljet van € 5,00 kon wisselen voor het toilet bij (Leiden CS)
(me neefje moest heel nodig)
Dit weigerde jullie medewerker te doen.
Terwijl het de vorige KEER wel kon bij een andere medewerker van jullie.
Hier erg ik me heel erg aan want dat kleine mannetje is eindelijk zindelijk.
En dan zou dat door zo een KLAPLOPER die bij jullie werkt verkeerd gaan.
Het is toch niet zo moeilijk omdat € 5,00 biljet ff om te wisselen voor muntgeld?!

Gewenste Oplossing:

Dus ik zo graag zien dat jullie hier een oplossing voor zoeken/bedenken zodat als het nog keer voorkomt (spreek niet alleen voor mezelf/me neefje) maar ook voor andere mensen: ouders met kinderen en oudere/bejaarden etc... dat jullie het gewoon ff om wisselen want kom op je kan zoiets niet maken tegenover mensen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jturk