Klacht: Mechanisme is te voorschijn gekomenn

op 03 juni 2016 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

.Ik kan er nu niet opzitten

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen oplossing,u misschien wel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prominent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prominent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prominent

Heeft op 04 juni 2016 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant gebeld en in overleg met mevrouw hebben wij een monteur ingeschakeld om de klacht te beoordelen en natuurlijk voor haar op te lossen. Op die manier kunnen wij duidelijk achterhalen welk onderdeel er precies kapot is en wat wij moeten doen om de stoel te repareren.

Alle klachten die gemeld zijn door amwilligers@gmail.com