Klacht: Mechanische ventilatie eenheid

op 23 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik wacht al meer dan twee maanden totdat het ventilatiesysteem van de regeleenheid is vervangen.

Feenstra bevestigde met een vertraging van drie maanden dat de bestelling om een vreemde reden was geannuleerd en dat deze zo snel mogelijk zou zijn afgeleverd.

Er ging nog een maand voorbij maar zonder antwoord van hun kant.

Op dit punt heb ik ze gebeld en zij hebben uiteindelijk een afspraak gemaakt.

Feenstra miste die afspraak omdat ze een fout in hun systeem de schuld geven.

De agent kwam naar mij om de eenheid twee dagen daarna te veranderen, maar het werkte nooit.

De agent stelde voor dat dit over een paar uur zou werken, maar uiteindelijk is dat nooit gelukt.

Ik heb dit laatste probleem meer dan drie weken geleden gemeld, maar tot nu toe is niets gedaan om het probleem op te lossen.

Ik vind het oneerlijk dat ik ze moet blijven terugbellen om hen aan te sporen hun werk te doen, terwijl ze onprofessioneel blijven.

Ik ben tevreden als het probleem is opgelost aangezien ik intussen sinds augustus wacht. Dit houdt in dat:

Mijn ventilatiesysteem moet worden hersteld zoals beloofd door Feenstra binnen de maand januari.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Mastroianni, Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de ontstane vertraging. Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen, zullen wij u hierover berichten. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 28 december 2017 om 11:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Mastroianni,

Naar aanleiding van uw bericht, waarin u uw onvrede uit over onze dienstverlening, reageren wij als volgt.

In opdracht van de vorige bewoner hebben we bij wijze van uitzondering een onderdeel vervangen van de mechanische ventilatie. De monteur heeft hierbij duidelijk aangegeven dat als het gewenste resultaat hierdoor niet behaald wordt, het wellicht verstandig is om de mechanische ventilatie in zijn geheel te laten vervangen.

In verband met storingen aan de unit is het bedrijf Systemair B.V. verscheidende keren langs geweest en heeft verschillende onderdelen vervangen. De monteur heeft alles goed functionerend achtergelaten. Wellicht dat u andere verwachtingen heeft van de werking van deze unit dan waarvoor deze bestemd is.

Op dit moment zijn er twee mogelijkheden. Op het moment dat u uw mechanische ventilatie wilt laten repareren dan adviseren we u op contact op te nemen met bovengenoemd bedrijf. Mocht u ervoor kiezen om uw mechanische ventilatie te laten vervangen dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com. Na overleg met de vorige bewoners zouden we dit eventueel voor uw kunnen realiseren.

Betreffende de afspraak die we niet zijn nagekomen, bieden we onze welgemeende excuses aan. Helaas hebben we door miscommunicatie de afspraak gemist. Hiervoor hadden we u reeds een bos bloemen toegestuurd.

We begrijpen dat het een en ander onduidelijk was en gaan er vanuit dat we via deze weg meer duidelijkheid hebben kunnen geven. Daarnaast adviseren we u om in contact te komen met de vorige bewoners. Wij kunnen hierin geen partij zijn.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Heeft op 29 december 2017 om 11:37 geantwoord

Allereerst vind ik het schandalig dat je via deze website 10 keer sneller antwoordt dan via je eigen \"klantenservice\".

Ten tweede vind ik het verontrustend dat je nooit een enkele verontschuldiging aangeboden hebt, met betrekking tot de eerder genoemde vertragingen en het gebrek aan bekwaamheid tot op heden; nu bied je wat bloemen aan waarvan ik niet weet wat ze zouden compenseren.

Zullen ze me de twee uur verlof van het werk terug krijgen toen ik geduldig wachtte tot je collega arriveerde op 29 november 2017, toen er niemand opdook ondanks onze instemming en de vele oproepen die ik heb gedaan om er op aan te dringen?

Zullen ze het gebrek aan zorg van uw relevante afdeling tegengaan voor een onopgeloste kwestie?

Of zullen ze me compenseren voor de maanden dat ik heb gewacht op een antwoord van je \"klantenservice\" zonder een enkel teken van verontschuldiging?

Ik denk van niet.

Zoals eerder vermeld, was de operator (Peter Balemans) die je hebt gestuurd, zelf duidelijk niet op de hoogte van het ventilatiesysteem van de Sysemair en wist niet hoe het werkte (dwz zoals gerapporteerd op de dag van de afspraak op 1 december 2017 beschadigde hij mijn plafond terwijl een poging om toegang te krijgen tot de hoofdmotor, zonder enige reden, omdat hij uiteindelijk niet één ding daarboven heeft veranderd), waardoor hij geloofde dat het na de vervanging van de regeleenheid binnen een paar uur had gewerkt.

Dit is helaas nooit gebeurd.

Na talloze mislukte pogingen om contact met haar op te nemen, schreef Sandra Van der Hoek (de Feenstra-agent die de afspraak had gemaakt voor de reparatie) mij op 7 december een eerlijk gezegd kille e-mail waarin stond dat ze contact had met Sysemair en dat ze laat het me weten.

Sindsdien heb ik nooit een enkele update ontvangen.

Ik wist niet dat ik je via een ander kanaal een klacht zou moeten sturen om een ​​uitkomst te krijgen, anders had ik het al heel lang geleden gedaan.

Toch denk ik niet dat het probleem op een professionele manier is afgehandeld.

Naar mijn bescheiden mening is het niet zoals je hebt beweerd, dat ik misschien andere verwachtingen heb van de werking van dit apparaat dan waarvoor het is bedoeld.

In plaats van dit werkt het systeem helemaal niet, dus leg me alsjeblieft verder uit welke redelijke verwachtingen ik zou moeten hebben met betrekking tot een ventilatiesysteem dat niet werkt en waarvan je beweerde dat je het hebt opgelost.

Ik kijk ernaar uit om iets van je te horen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jammaria