Klacht: Mecero.nl komt belofte niet na

op 30 maart 2013 over Mecero in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb op 17jan2013 bij mecero.nl een gsm besteld. Via de mecero site kon ik de factuur (omschrijving,prijs,btw) downloaden. Alles leek ok.

Kreeg op 2feb2013 van PostNL het verzoek om gegevens voor inklaring van mijn bestelde gsm. De gsm bleek vanuit Hongkong verstuurd te zijn. Heb bij mecero aangegeven dat ik met hun zaken deed, niet met een bedrijf uit Hongkong waarvoor ik ook nog de inklaring moet regelen. Of mecero de zaak verder ging afhandelen.

Mecero reageerde : Geen nood, gewoon inklaren. Kosten voor inklaring en btw zijn voor rekening van mecero.

Heb de inklaring met PostNL geregeld (inklaringskosten en dubbele btw betaald) en de gsm ontvangen. Heb van mecero uiteindelijk de inklaringskosten ontvangen, maar niet de dubbele btw. Heb mecero verscheidene keren gevraagd zich aan hun belofte te houden, maar daar reageren zij niet op.

Terugstorting van dubbel betaalde btw (Euro 66,15) op giro nummer 6372993.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mecero over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Mecero een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mecero in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mecero een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mecero

Heeft op 04 april 2013 om 17:21 geantwoord

Zie mail voor geboden oplossing.

Met vriendelijke groet.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mecero beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Feleicity Jane

7 jaren geleden - De status geeft aan "Opgelost". Er is echter niets opgelost.

Bericht van Mecero

7 jaren geleden - Wij hebben u nogmaals gemailed voor meer informatie om uw klacht naar behoren op te lossen.Graag vernemen wij uw reactie per e-mail.Met vriendelijke groet.

Alle klachten die gemeld zijn door Feleicity Jane