Klacht: Mdw klntenservice wil niet helpen bij een defect

op 02 april 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste,

Situatie :
Een bestelling van een senior mobiel is gedaan bij Wehkamp voor mijn moeder.
Bestelling gedaan door een familielid die wat verder weg woont. Ontvangst is gedaan door een familie-lid die dichterbij moeders woont.

1. het docking station van de bestelling is defect geleverd.
2. Via Wehkamp.nl p word ik geadviseerd de Wehkamp App te installeren voor chat met klantenservice. Op de app is de chat met klantenservice niet of moeilijk te vinden.
3. Ik bel het telnr van de klantenservice.
Harde en luide muziek, dus geluid telefoon gaat zachter.
Komt de mdw aan de telefoon, is deze niet te horen omdat het geluid zachter is gezet. !!!
Ik weet de mdw. klantenservice een artikelnummer, een naam , adres van de bestelling en een ordernummer te vertellen.
Mevrouw meld dat ze me niet kan helpen want ik weet niet de geboortedatum van het contact ( geboortedatum kan zijn van: de besteller, de ontvanger bestelling, de beoogd gebruiker van het artikel )

Zeer slechte service en de onwil om mee te werken.
Wehkamp, lever deugdelijke sullen en regel uw klantencontact beter, dit is werkelijk waardeloos.

Dit was mijn laatste bestelling bij Wehkamp.

Met groet,
Karel

Ik word niet meer tevreden.
Wehkamp is mij kwijt als klant.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Goedemiddag,Om deze kwestie in behandeling te nemen, ontvangen wij graag een e-mail met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht. Wilt u dit mailen naar [email protected]?Met vriendelijke groet,Webcareteam Wehkamp

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 april 2020 om 14:23 geantwoord

Heeft op 14 april 2020 om 14:51 geantwoord

Niet geluisterd naar klacht.
Zeer slechte afhandeling van deze klacht.
Inreresse bij Wehkamp is nul.

Min interesse in Wehkamp is ook 0.
Verdere actie is niet meer nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]