Klacht: mbo opleiding naar een verkorte mbo opleiding

op 12 augustus 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

2 jaar terug ben ik begonnen met de opleiding persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen. Wat mij tegenhoud in de opleiding zijn alle vakken buiten de zorgvakken om. Nou was ik op het loi aan het kijken en kwam dezelfde opleiding tegen alleen de verkorte. Dit is dezelfde opleiding die ik nu doe maar bij deze valt de stage uit en vakken zoals nederlands engels en wiskunde. Ik het loi op gebeld om te vragen of het mogenlijk is om de opleiding om te zetten naar de verkorte. Dit word geweigerd terwijl het dezelfde opleiding is waar ik nu meer geld voor hebben betaald dan wat de verkorte kost. Dit vind ik ook geen probleem hoef geen geld terug wil alleen precies dezelfde opleiding doen alleen dan de verkorte. Er word door hun gezegt dat als ik wil wisselen dat ik die andere opleiding volledig moet betalen terwijl ik deze al betaalt heb.Ik heb voor deze opleiding geen andere boeken nodig als wat ik nu al heb alleen de leer omgeving zou aangepast moeten worden. Snap dat ik daar misschien wat voor moet betalen omdat om te zetten maar niet hel volledige studie geld.

De studie omzetten naar de verkorte en dan tegenover een redelijk bedrag en niet weer een volledige studie moeten betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Kirsten, Wij begrijpen dat dit erg vervelend en nadelig is voor jou. Wij hebben je klacht neergelegd bij de desbetreffende afdeling. Zij gaan op zoek naar een passende oplossing voor de overschakeling. Zodra er meer bekend is hoor je van ons. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Angélique

Reactie van de melder van de klacht kirt

1 jaar geleden - Is er inmiddels al wat meer bekend?

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Kirsten, Wij zijn de mogelijkheden voor je nagegaan bij de desbetreffende afdeling en inmiddels hebben wij een reactie ontvangen. Ik heb je hierover een bericht gestuurd per e-mail. Mocht je nog vragen hebben, vernemen wij dit graag door middel van een reply op de e-mail. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Dany

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kirt