Klacht: Max. 6 items paskamer

op 04 oktober 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een klacht over de Zara Haarlem. Ik wou vandaag 9 items passen bij de Zara in Haarlem. Ik stond als enige in de rij en de mevrouw begon mijn items te tellen.
Toen zei ze dat ik maar 6 items nog passen en vroeg ze welke ik niet wil passen. Dit vond ik nogal apart want ze andere 3 wou ze niet apart leggen zodat ik kon omwisselen maar die moest ik dan maar terug in de winkel leggen…

ze zei ja het is druk dus welke wil je niet? Nou ik zei ik weet niet welke 3 items ik niet wil dat is een beetje de bedoeling van het aanpassen, niet? Toen zei ze moet ik alles van je aannemen, en ik had toch al niet meer zo zin in passen dus gaf haar maar alles en ben weg gelopen.

Ik werk zelf al jaren in kledingzaken en begrijp dit niet, het word nu mijn probleem dat Zara een max 6 items heeft. Je zou denken dat een klant kan passen wat die wilt. Alle grote Zara concurrenten hebben hier gewoon een normaal beleid in alleen hier kan dat blijkbaar niet..

Dit idiote beleid word aangepast

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinvd