Klacht: Matras(sen) Boxspring Kopenhagen

op 25 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In Februari 2014 besteld en op 31 maart 2014 geleverd: De Boxspring Kopenhagen 2 persoons van Leen Bakker, met binnen-vering matrassen
(2x 200x80x21) voor mijn zoon. Artikelnummer 12852014
Al na enkele maanden gaf hij aan dat hij het gevoel kreeg in een kuil te komen liggen en kreeg last van zijn rug. We hebben de matrassen daarop regelmatig omgewisseld en omgedraaid, maar de klachten bleven en worden naarmate de tijd vordert, steeds erger. Hij staat al enkele maanden ’s ochtends op met pijn in de rug. De matrassen vertonen zichtbaar en voelbaar werkelijk een deuk/kuil. Dat moet toch niet mogen!! Na enkele telefonische pogingen vandaag eindelijk contact met de klantenservice gekregen en zij verwezen vriendelijk naar het filiaal in Zaandam, waar het bed werd aangeschaft. Zij hebben de klacht genoteerd en het hoofdkantoor is vandaag op de hoogte gebracht…een weekje afwachten wat ze er aan gaan doen..werd mij gemeld. Ik ben benieuwd

Bed is nog geen twee jaar oud en matrassen horen vele jaren mee te gaan. Ik zie dat er ook andere klachten over zijn binnengekomen. Ik wil nieuwe (goede) bijpassende boxspring matrassen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leen kopenhagen