Klacht: Matras zakt binnen 3 maanden door

op 19 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben een boxspring gekocht via Wehkamp. Met een jaar garantie. De eerste 2 maanden lag het bed prima. Echter na de 2e maand begon 1 van de matrassen door te zakken. Dit terwijl wij iedere week de matrassen hebben gekeerd en wij 65 en 83 kg wegen. (matras zou geschikt zijn tot 120 kg) Naar mijn idee is dit ene matras een fabrieksfout. Echter moet ik dit laten beoordelen door Wehkamp; kosten 90 euro! Dit geld krijg je terug wanneer de klacht gegrond blijkt. Uit andere ervaringen lees ik dat bijna elke klacht ongegrond wordt beoordeeld. Ik heb dan ook weinig behoefte om nog eens 90 euro te betalen, terwijl ik al geld heb betaald voor een product dat binnen garantietermijn niet goed meer werkt.

Een nieuw matras, aangezien ik overtuigd ben dat ik het matras correct gebruikt heb. Mocht Wehkamp een controleur willen sturen, vind ik dat prima, maar dan wel kosteloos. Ik weiger nogmaals 90 euro extra te betalen voor een slecht product.
Ik ben al lange tijd een tevreden klant van Wehkamp, maar dit moet wel opgelost worden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 januari 2014 om 14:10 geantwoord

21-01-2014 Klantenservice heeft e-mail gezonden met voorstel matras om te ruilen.

Alle klachten die gemeld zijn door wasbakje