Klacht: Matras nooit geleverd; geen geld terug

Pmatras op 18 juni 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 18 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht op 18-6-2022 via ons systeem doorgezet naar de juiste collega's. Hierin is de volgende oplossing geboden: Wij hebben je melding doorgezet voor de terugbetaling van je matras. Deze zending was nog niet retour gekomen vanuit DHL...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 18 juni 2022

Een klant heeft een matras besteld bij Lidl, maar deze werd niet geleverd. Na contact met de klantenservice over de terugbetaling, ontving de klant geen bevestigingsmail, wat leidde tot frustratie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Onlangs had ik een matras besteld via Lidl. Deze bleek niet geleverd te kunnen worden. Na contact met de klantenservice te hebben opgenomen werd er verteld dat ik een bevestingsmail zou krijgen over de terugbetaling. Tot op heden heb ik die niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 18 juni 2022 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pmatras

Heeft op 19 juni 2022 om 17:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee het is niet mijn probleem dat het matras bij DHL is zoekgeraakt en dat dit nu dus uitgezocht moest worden. Klantenservice heeft mij beloofd dat ik geld terug zou ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Pmatras
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer