Klacht: matras en bodem niet bezorgd, onjuiste voorlichting bezorgkosten

op 15 mei 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 11 mei 2013 heb ik een matras met lattenbodem gekocht bij Leen Bakker, filiaal Megastores Den Haag, bestelling meteen betaald inclusief forse bezorgkosten van €45,00! Bezorging zou plaatsvinden op woensdag 15 mei. Op 14 mei ontvang ik een sms bericht van Leen Bakker, bezorging vindt plaats op de afgesproken dag tussen vermoedelijk 16.30 en 19.30 uur. Op 15 mei wort mijn oude bed gedemonteerd, en mijn nieuwe bed in elkaar gezet in afwachting van het nieuwe matras en bodem.
Nu is het 22.15 en Leen Bakker in geen velden of wegen te zien en mag ik als 74 jarige alleenstaande vrouw vanavond en wie weet hoe lang nog op de bank slapen en vrees ik natuurlijk van het kastje naar de muur te worden gestuurd door iedereen.
Ik had het kunnen weten dat het mis zou gaan toen ik op 10 mei bij Leen Bakker matrassen bekeek, waarbij een over ijverige medewerkster mij probeerde over te halen om het Prestige matras te kopen omdat er een actie liep, 2 voor de prijsvan 1, een heel goed aanbod zo vervolgde zij, ook al heb ik maar een matras nodig, want de ander kon ik nog altijd voor de helft van de prijs verkopen via Marktplaats !
In tegenstelling tot de uiteindelijke kosten zouden eventuele bezorgkosten € 30,00 bedragen, maar dat bleek later dus niet juist te zijn..

Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar vrees het ergste als ik alle klachten lees over de samenwerking tussen Leen Bakker en Post.nl Ik heb er geen vertrouwen meer in en ik wil mijn geld terug. Nooit meer Leen Bakker.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lieseman