Klacht: Matras

[email protected] op 18 mei 2024 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nu heb ik vanaf 22 maart 2024 zes maal een matras gekregen wat iedere keer al stuk was voordat het bij mij op mijn bed lag, de ene keer liep het zo maar leeg de andere keer was er een compartiment kapot, dan weer de pomp en zo werd ik iedere keer met een kluitje het riet in gestuurd. Gevolg van dit alles is dat ik weer doorligplekken heb op de stuit en bil terwijl ik daar in februari voor ben geopereerd en twee maanden in t Roessingh in Enschede heb gelegen in februari en maart 2024. Dus ik ben er nu helemaal klaar mee. Gr Frank Smulders, Marterhof 54, 7064 DR in Silvolde

Dat ze een keer de afspraken nakomen als ze beloven te komen nu ook weer de hele ochtend zitten wachten en dan bel ik op sta 30 min in de wacht en dan krijg ik te horen u staat er pas voor vanavond na 19:30 uur in. En iedere keer als ze kwamen dan kreeg ik een matras wat al 10 jaar of ouder was, nu hadden ze een nieuw matras beloofd maar komen ze de afspraak weer niet na, ik ben het spuugzat en ben er klaar mee en zal nu ook mijn zorgverzekeraar gaan bellen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van medipoint

1 maand geleden - Geachte meneer Smulders, Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw melding is in ons meldingensysteem geregistreerd onder nummer 7432. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht. Wij zullen ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling. Het klachtenreglement is te vinden via de link: https://https://www.medipoint.nl/service/klantenservice/klacht-of-compliment Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Suzan van van Huet Klachtenbeheer Medipoint E: [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]