Klacht: Matras

op 27 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

op 14-02-2014 Hebben we een boxspring gekocht van het merk Kopenhagen. Na +/-6 maanden begon er kuilen te komen in de 2 losse matrassen die erbij zaten. Wij terug werd ons verteld dat het matras eerst goed moet uit liggen wacht dus nog paar weken. Naar 12 mnd. terug gegaan naar winkel werd ons verteld neem er een topper bij dat helpt en zal beter liggen wij redelijk dure topper gekocht maar helaas naar 6 mnd werd t alleen maar erger. Ik ben terug gegaan naar de winkel werd ons verteld wij adviseren die matras allang niet meer uw moet een nieuwe kopen. Naar lang nadenken vinden wij die niet echt een service als ons meteen was verteld neem een aderen matras dan hadden wij dat zeker gedaan. Nu afgelopen dec. naar de winkel geweest werd ons geadviseerd een mail te sturen krijg het gevoel van kastje naar de muur verhaal. bed is nog geen 2 jaar oud en matras ligt voor geen meter we liggen in een kuil en vaak last van rug een een lamme slaap arm. Er werd ons verteld maak een foto en mail je klacht. Ik heb zo goed als t een foto gemaakt maar zoals ik aangaf in de winkel matras is wit dus een kuil zie je niet je moet er echt op liggen. In de bijlage de bon van het bed en matras. We kunnen wel een matras gaan kopen voor een paar 100 euro maar het matras en bed is nog geen 2 jaar oud dus lijkt me dat niet de service waar wij opzoek naar zijn. (wij horen altijd veel lof over boxspringen vandaar dat we dus 1 hadden gekocht maar ons oude bed lag beter helaas)

We willen graag een passende oplossing het matras ligt niet goed en kom er niet uitgerust uit.

Wij willen een nieuwe matras die lekker ligt en geen binnenvering matras die je ook nog eens hoort. Een matras met traag schuin hadden we hiervoor ook(oude bed) en dat lag heerlijk.

We willen graag een nieuwe matras ik snap dat ons matras jaar oud is dus ik hoor graag wat voor voorstel u ons kunt bidden.

Wij kunnen wel een nieuwe matras kopen maar dat vinden we echt zonde gezien deze nog geen 2 jaar oud is en eigenlijk als vrij snel ellende mee hebben gehad en niet goed zijn geadviseerd.

We kopen al jaren onze spullen bij leenbakker is altijd goed bevallen hele inboedel komt van filiaal Amersfoort en Soesterberg vandaan. Helaas is alleen het matras niet goed bevallen. Kan helaas maar 1 bestand uploaden kan via mail altijd meer bestanden sturen

Alle klachten die gemeld zijn door r.e.c.1978@hotmail.com