Klacht: matras

op 07 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

voor onze zoon snel even een opgerold matras gekocht
pas thuis gezien naar 24 dat die niet dikker werd dan 7 cm
dat je het geld niet terug krijg snap ik hadden wij maar beter moeten kijken dat klopt maar 119 euro voor een 7 cm matras
het gaat er mijn over uit dat dit niet als het woord matras verkocht mag worden,dat heb ik in het telefoon gesprek ook verteld aan leen bakker
maar dat was dan mijn probleem,op de vraag waarvoor je zoiets moet gebruiken zei hij als matras
dit wat wij hebben gekocht is zeker geen matras een dekbed is dikker ze hadden zelf matrassen van 3 cm dik hoe bedenken ze dit om dat als matras te verkopen
als onder matras misschien kijk als er dat nu op de verpakking had gestaan dan weet iedereen waar ze aan toen zijn uit eindelijk was het toch een beetje onze eigen schuld werd mij op een nogal klant onvriendelijke manier verteld
kijk ik vindt het belachelijk dat ze dit als matras verkopen,mijn geld niet terug prima maar er moet toch een goede matras komen,maar nooit meer zet ik een stap nog binnen bij leen bakker
mijn vrouw is nu met mijn zoo naar ikea
daar hebben ze een MATRAS 10CM dik voor 90 EURO
uit eindelijk nog goedkoper dan die 119 euro die we nou betaald hebben

niet zoals ik aan de telefoon behandeld werd
er moest zeker toch een goede matras gekocht worden
en had ik best ook nog wel daar willen kopen
ik heb er wel iets mee gedaan met de voor informatie zeker voor de volgende keer leen bakker zelf doe niet zoveel met die informatie matrassen van nu naar 24 uur zeker nog altijd geen 7 cm mogen ze vindt ik niet als het woord matras verkopen
je verkoop toch ook geen veter als kettingslot
zo zie ik het een beetje ik net zo goed die 119 euro gelijk in de vuilnisbak kunnen gooien want op zo'n ding slapen sla nergens op het woord dekbed zal beter op zijn plaats zijn

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adwin mathon