Klacht: matige keuken

op 25 juli 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 16 juli bezocht ik op de terugweg het v.d. Valk restaurant in Gilzerijen. Ik verheugde mij al op een heerlijke hors d-ouvre vis met allerlei vis variaties. Negens beter als op die locatie. De teleurstelling was groet want het stond niet meer op het menu??
Vervolgens bestelde ik Kalfslever met spek en uien. Toen het wed gebracht zag het er al niet smakelijk uit. Te veel vocht lag op het bord. een laag uien kennelijk niet gebakken maar gesmoord. De plaatjes lever waren erg dun en bleek gebakken.De bijgevoegde groente in een schaaltje was helemaal gaar bij een prutje. Het enige wat goed was was de patat. Ik heb het vleesgerecht weer meer laten nemen en kreeg even later een nieuwe portie die er net zo uit zag als het eerste . alleen was de lever iets bruiner. Dit heb ik maar opgegeten maar het was absoluut niet smakelijk .Al met al niet wat ik gewend was van de kwaliteit van van Der. Valk. Wat bij betreft mag de hors-d’ouvre Vis weer op de kaart!

Gewenste Oplossing:

Meer aandacht voor een dergelijk eenvoudig gerecht en de Hors d'ouvre Vis mag wat mij betreft weer op de kaart, want deze was altijd heerlijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door herman harmsen