Klacht: Materialen in stoffen lamellen stinken enorm smerig!

op 07 augustus 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Kan deze onderstaande negatieve recensie NIET plaatsen op website Leen Bakker.
Rara hoe kan dat?!

Betreft: Aankoop 2 x Stoffen verticale lamellen lichtdoorlatend 89 mm – grijs – 250×180 cm

De lamellen stinken enorm vies, nog erger wordt die gore geur, als de zon erop schijnt en de woonkamer warm is!

Ik weet niet welke chemisch spul in deze lamellen zit, of dat het door de verfsoort komt, maar die smerige chemische stank lijkt me niet veilig voor de luchtwegen/voor de gezondheid! Ik ben astmapatiënt!

We hebben 2 van die grote lamellen van 250 x 180 cm gekocht op 07-05-2016 voor de woonkamer, dus de hele woonkamer stinkt na maanden nog altijd vies en goor door het chemische spul dat vrijkomt uit deze lamellen.

We moeten het raam 24 uur per dag openzetten op een kier, en de lamellen erafhalen en weggooien om van deze vieze benauwende stank af te komen!
Wat zijn de gevolgen van het inademen van deze chemische stoffen in deze lamellen?

Verder: Textiel lamellen??? Lijkt wel flinterdun papier!
Deze lamellen houden de zon ook totaal niet tegen.

Je krijgt ook allemaal losse stroken lamellen die je eerst aan de bovenzijde op maat moet omvouwen. Priegelwerk!
En ook aan de onderkant moeten alle bijgeleverde losse ondergewichten en losse kettinkjes nog bestigd worden.
Voordat de 2 stuks lamellen gemonteerd waren, waren we meer dan een uur verder.

Voor ons NOOIT MEER Leen Bakker. 171,79 euro weggegooid geld!

Geld aankoopbedrag terug 171,79 euro inclusief bezorgingskosten.
Of ruilen voor PVC lamellen 89 mm - 250x180 cm

ordernummer 21585617 en ordernummer 21575511 geplaatst op 07.05.2016 en geleverd door vervoerder NE Distriservice Nunspeet op 18-05-2016.
--------------

UPDATE: Klacht afgehandeld.

De stinkende stoffen lamellen, aankoopbedrag 171,79 euro waren NIET deugdelijk en dan als goedmakertje een tegoedbon van 20 euro ontvangen van het hoofd klantenservice...
Daar bovenop hebben we eerst 5 (!) klachten moeten indienen voordat Leen Bakker uberhaupt reageerde! Onacceptabel!
Wat een waardeloze klantonvriendelijke winkel.
NOOIT meer Leen Bakker voor ons.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Anon