Klacht: betaling via klarna

op 01 juli 2020 over Mason Garments in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 26 mei een schoen besteld bij hun, deze was groot dus 3 juni terug gestuurd, 11 juni pas krijg ik een mail dat de schoen niet meer leverbaar is en dat de factuur binnen 14 dgn wordt verwerkt, na 100 keer bellen en mail is factuur nog NIET verwerkt, elke keer hoor ik van wel maar klopt niet want ik heb vaker contact gehad met klarna. en eerder ook dingen besteld en terug gestuurd maar NOOIT deze problemen gehad, vandaag 1 july NOG NIET verwerkt, daar NIET BESTELLENN!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

verwerkt het factuur of neem zelf contact op met klarna.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mason Garments

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mason Garments nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendelaine