Klacht: Mascara double extension

op 16 december 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 29 december 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij ontvingen, hebben wij direct contact met Sylvia gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Sylvia dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het e-mail contact, hebben wij het volgende bericht van Sylvia ontvangen:
Ik ben daarop naar de ETOS in Lienden gegaan, waar deze mascara ook gekocht is. Ik heb het verhaal aan de dame bij de balie uitgelegd. Ik had helaas geen bon meer.
De dame heeft mij het geld van de nog dichte mascara roller terug gegeven. Ze heeft beide mascara rollers wel teruggenomen.
Dit is een super goede service. Complimenten voor de ETOS.
Dus bij deze dank voor uw reactie maar het is al opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia1954