Klacht: Account geblokt, geen reden?

hakan40 op 09 februari 2024 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ellendige bedrijf, ik ben circa 2 weken geleden geblokkeerd met alle 4 accounts waar ik met regelmaat gebruik van maak.

Op een of andere redenen wordt ik geblokkeerd (omdat ik zou gehackt zijn???), geen communicatie richting de gekoppelde e-mailadressen met de info dat ze mijn account hebben geblokkeerd omdat ik gehackt kon zijn (lijkt mij wel toch een sterke reden om te communiceren richting de klant toe??). Ik probeer al 2 weken lang met de klantenservice te contacteren om de blokkade op te laten heffen.

Heb 3x aangegeven dat ik niet ben gehackt, ze laten mij geforceerd ook mijn eigen wachtwoord veranderen van mijn gmail/hotmail accounts anders willen ze de blokkade er niet van af halen. Ze reageren per 72 uur op 1 mail. Dus kost me constant 2-3 dagen voor een simpele antwoord. Een van de account is 19 jaar actief met 100 5 sterren reviews, dit is een account waar veel betalingen wordt gedaan richting Marktplaats.

Zo ga je toch niet om met betalende klanten?
De blokkade kon je vroeger nog door de chatmedewerker eraf halen, nu moet dat door een speciale afdeling die 48 uur de tijd neemt laten doen. En owee als je contact opneemt met de chat, krijg je een ene Theun die zegt van: waarom val je ons lastig, wacht gewoon op de e-mail af.

Zonde van de tijd die ik hierin heb gestoken.

Gewenste Oplossing:

Ik heb 4 accounts, ik zou graag willen dat ze alle 4 gedeblokkeerd worden.

Ik moet er constant zelf erachter aan gaan, maar reactietijden duren super lang. Dit kan je niet maken als een van de grootste handelsplatformen van Nederland en Belgie. Echt jammer dit

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

Reactie van de melder van de klacht hakan40

2 maanden geleden - Marktplaats is een lafaard die niet durf om klanten juist te behandelen. Een onterechte blokkade opheffen lijkt zeer moeilijk te zijn, en dit is een bedrijf die grootste is in Nederland wat betreft een handelsplatform

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hakan40