Klacht: Marian van de klantenservice

op 16 juli 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Zojuist weer eens gebeld met LOI en ik kreeg Marian aan de telefoon gewoon Marian toen ik naar een achternaam vroeg.

Er moest een factuur gecorrigeerd worden en deze dame had geen zin om mij te helpen. Ze lusiterde niet en bleef argumenten herhalen die ik al had onkracht.

Uiteindelijk moest IK een overzicht gaan zoeken en e-mailen en dan zou ze het uitzoeken. Toen ik zei dat ik alle overichten van hun kreeg, was het dat ik dat toch maar moest doen want ze ging me niet anders helpen.

Toen ik het probleem wilde uitleggen zei ze Mevrouw u gaat mij nu geen vragen stellen. Ja waar bel ik anders een klantenservice voor?

Ook gaf ze aan dat er ‘gewoon’ verschillen zijn tussen studenten. En de een dus ‘gewoon’ meer betaald dan de ander. Toen ik vroeg om dat uit te leggen en te onderbouwen kon ze dat niet. En moest ik dus maar gaan mailen.

Ze herhaalde meerdere keren dat ze mij zo onaardig vond, terwijl ik geen onvriendelijk woord heb gezegd, maar de stugge onbereid willige houding van deze dame (en meeste loi klantenservice medewerkers) zorgt ervoor dat je moet doorgraven en ze laten inzien wat er niet klopt. Toen ik deze dame probeerde uit te leggen wat het probleem precies inhield mocht ik haar de les niet lezen.

Ik word zo moe van de demotiverende houding van LOI, het lijkt wel alsof ze er alles aan doen om je te laten stoppen met studeren.

Ik zou het fijn vinden als ik niet elk half jaar weer discussies hoef te voeren over facturen, lessen en beschikbaarheid van lesstof.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 19 juli 2021 om 10:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LOIRian