Klacht: margriet niet ontvangen

op 13 augustus 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Hierbij laat ik weten dat ik afgelopen donderdag 10 augustus 2017
geen Margriet heb gekregen.

Klopt dit in ver band met vakantie, of ligt de klacht bij de bij de bezorger van het blad ik mis hem.

Hoop dat dit voldoende is.
Bij voor baat dank
Erna Wilderink

Gewenste Oplossing:

Normaal elke week als de Margriet op de deurmat valt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 19 maart 2018 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wilderink-Leferink,
Dit is een centraal gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door NL23ZZZ331330640000