Klacht: margriet niet ontvangen

op 13 augustus 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Hierbij laat ik weten dat ik afgelopen donderdag 10 augustus 2017
geen Margriet heb gekregen.

Klopt dit in ver band met vakantie, of ligt de klacht bij de bij de bezorger van het blad ik mis hem.

Hoop dat dit voldoende is.
Bij voor baat dank
Erna Wilderink

Gewenste Oplossing:

Normaal elke week als de Margriet op de deurmat valt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NL23ZZZ331330640000