Klacht: margriet

op 07 juli 2012 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Sanoma

5 jaren geleden - Het spijt mij te lezen dat u editie 28 van Margriet niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. De gemiste editie zal nogmaals naar u worden verzonden. U kunt een bezorgklacht ook 7 dagen per week/24 uur per dag aan de Klantenservice doorgeven via telefoonnummer 088 – 550 01 13 (nationaal tarief). Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 31 juli 2014 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan webcare.nl@sanoma.com.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door annekevzanten