Klacht: Marechal Olivier

op 05 mei 2020 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

3 weken geleden een zweefparasol aangekocht, betaling via mijn bankcontact factuur ondvangen na betaling maar bestelling niets, meer dan 8 emails doorgestuurd en maar 3 mails terug gehad met melding, Wat jammer dat deze zoo uitvaard, we doen ons best om de levering zo snel mogenlijk te doen. Op de webcite was vermeld voor 23u besteld morgen aan huis. Terug een mail gehad dat deze niet meer op stock was en dat mijn parasol uiterlijk op 05052020 geleverd zou worden, gisteren 04052020 mail ondvangen dat het jammer is en dat ik nog enkele dagen zou moeten wachten, meer konden zij mij niets zeggen. Ik vraag al lang om mijn geld terug te krijgen maar geen andwoord en telefonis gaat niet ze zijn altijdt gesloten, het gaat om een bedrag van 138 euro, deze was een cadeau voor mijn moeder, en nu heb ik niets want mijn geld is daar

Zeker niet tevreden voor mij is deze oplichterij

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 06 mei 2020 om 09:07 geantwoord

Beste Maréchal,

Wat vervelend om te lezen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling en deze tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen.

Wij zullen in de loop van deze ochtend telefonisch contact met u opnemen om dit naar wens voor u op te lossen.

Team Koopjedeal.

Heeft op 13 mei 2020 om 12:44 geantwoord

Ik heb steeds mijn geld niet ondvangen op mijn rekening.
Het is al meer dan 5 dagen.
Ik ga andere actie moeten ondernemen, zo gezegd hebben zij deze terug gestord verlede week en nu steeds niets op mijn rekening.
Wat nu

Mvg Olivier