Klacht: Vals nep bedrijf, bestaat helemaal niet (meer)

marcohurkmans1 op 21 juni 2014 over Marco Hobby Kadoshop in tilburg in de categorie Winkels

Geachte Heer Marco Hurkmans (M.A.H.M. Hurkmans). Bij deze dien ik tegen u een klacht in wegens uw oplichtingingsprijk: Kadoshop. U heeft helemaal geen winkel of shop, u doet zich voor dat u een kadoshop zou hebben. Ik ben naar uw adres gegaan, maar u als vogel was al gevlogen, het betrof geen winkel, maar een flat aan de Mozartlaan 573 in Tilburg. Navraag bij diverse buren, en de huidige bewoner, hebben mij afzondelijk verteld hoe u in werkelijk bent. een OPLICHTER, het pand werd door u gebruikt, voor opslag van gekregen spullen die u bij webwinkels zelf heeft besteld, maar geen van de webwinkels heeft ooit een betaling van u ontvangen gehad. Alles wat u bestelde bij groothandels, webwinkels, etc etc, zijn nooit uw eigendommen geweest (als ware) is dit allemaal gestolen goederen geweest !!!, Deze de door u bestelde spullen, heeft u verkocht op braderieën, in Tilburg en omstreken, ook in Helmond staat u op de markt. U plaatst advertenties bij marktplaats, speuders, tweedehands en nog meer site’s. Mensen die in goed vertrouwen spullen van u willen kopen, moeten eerst hun geld overmaken op uw bankrekening met nummer:

5011178 T.N.V. M.A.H.M. HURKMANS

IBAN NL57INGB0005XXXXX8

INGBNL2A

U emailt niet terug van uw zogenaamde bedrijfsemailadres maar u heeft een hotmail adres. [email protected]

Uw kvknr: 54412022 is door ambtelijk schrijven uitgeschreven door de kamer van koophandel.

U moet heel goed beseffen, dat u aan mij een verkeerde zal hebben, ik wil mijn goederen ontvangen (wacht nu al 10 maanden), anders doe ik volgende week bij de plaatselijke politie aangifte wegens internetoplichting van u persoon (eenmanszaak), U heeft eerder al een marco’s hobbyshop gehad, en brilljantmode ass., dit is uw 3e bedrijf, welke word de vierde? U kent geen verantwoordelijkheden, u beloofd in de emails , het is onderweg met een tracttracenummer, deze klopt helemaal niet, onzorgvuldig slordig met de wetendheid dat mensen geen aangifte doen. maar dat zal gaan veranderen, U komt de verkeerde nog wel tegen,.

Deze oplichter, moet de door mij aan hem betaalde geld terugboeken, anders doe ik aangifte, en hoop er dat meer mensen ook zullen gaan doen, Mensen deze persoon heeft in 9 jaar meer dan 900.000 euro aan bedrijven opgelicht en verkoopt zijn spullen aan u, u bent wettelijk een heler, als u nu zou kopen bij Marco Hobby Kadoshop.

ik oud collega van de braderiemarkten, zal het ook niet laten dat hij op de zwarte lijst word gezet, de fiot zal ik inschakelen om deze vent voor de tweede keer te laten pakken.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marco Hobby Kadoshop in tilburg

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Marco Hobby Kadoshop in tilburg over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marco Hobby Kadoshop in tilburg nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Marco Hobby Kadoshop in tilburg in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door