Klacht: Sierraden gekocht

maria200 op 18 september 2015 over Marco Hobby Kadoshop in tilburg in de categorie Winkels

Bij Marco Hobby Kadoshop in Tilburg, heb ik een tijd geleden sierraden gekocht en een nespresso koffie zet apparaat , maar zoals verwacht nooit iets ontvangen.
Ik moest het geld overmaken op zijn rekening van 200 euro M.A.H.M Hurkmans ingbanknr 5011178, Deze man heb ik 6x gemaild en gebeld en steeds een andere smoes , het pakket was vertraagt, daarna is de zending beschadigd binnen gekomen bij hem, en is terug naar de fabriek, later in een emailgesprek begon hij te dreigen dat hij mij uitmaakte dat ik niet betaald had en daarom niets leverde. ik heb de melding op politie.nl gedaan en daar hoor ik ook niets van.
Marco Hurkmans met zijn nep kado en hobby spullen is met de noordezon vertrokken van af het oude adres, en heeft de spullen in een loods onder gebracht, zijn huidige adres is Reitse Hoevenstraat 6 in Tilburg, bij een dak en thuislozen centrum, hij is er nooit, en blijft mensen nog altijd oplichten,

ik wil mijn 200 euro incl rente terug

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Marco Hobby Kadoshop in tilburg over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door