Klacht: mapje ipad mini

op 15 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 januari 2014 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

De levertijd van uw bestelling was 9 werkdagen na afloop van de deal. Inmiddels zijn de cases door de leverancier verstuurd. U kunt uw bestelling deze week nog thuis verwachten.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door leobusser