Klacht: Manipulatie van de systemen

op 02 juli 2016 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

Om ervoor te zorgen dat er voldoende wordt opgewaardeerd, zijn alle systemen gemanipuleerd. Als je onder een bepaalde hoeveelheid munten komt is het onmogelijk ook nog maar 1 spel te winnen. Ongeacht welke. Dit om ervoor te zorgen dat je gaat opwaarderen.
Daarnaast zijn de systemen gemanipuleerd vwb nieuwe spelers. Bijvoorbeeld bij klaverjassen. Als je al jaren klaverjast stijg je in ranking. De nieuwkomers hebben een laag level. Speel je tegen een laag level kun je deze onmogelijk winnen. De kaarten worden dusdanig gedeeld dat de winst en dus ook de coins naar het laagste level gaan. Dit om natuurlijk het nieuwe lid enthousiast te maken en deze aan spelpunt te “binden”

Ik heb het al eens bij Spelpunt aangekaart en gevraagd of de systemen te "keuren" zijn door een onafhankelijke specialist. Ik mocht met liefde komen kijken maar op mijn vraag of de systemen te controleren zijn door een software specialist kreeg ik geen antwoord.
Ik zou willen dat de dienst kansspel autoriteiten deze club controleert en indien nodig bestraft. En ik ben er 99 % van overtuigd dat wanneer er gedegen onderzoek gedaan gaat worden deze boete zeker gaat komen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spelpunt Bingo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MNiets