Klacht: Manager Almelo Lidl onbeschoft tegen prsoneel

op 08 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist boodschappen gedaan bij Lidl in Almelo Bornestraat 206, bij de kassa zat een nieuwe jongen, heel aardig en behulpzaam. Ik wilde 15 euro pinnen en de rest 9 euro contant betalen. Omdat hij niet zo goed wist wat hij moest aanslaan werd hij onzeker en kwam er een bon uit die hij eigenlijk niet wilde. vervolgens de manager gebeld voor hulp, die begon meteen al te roepen dat hij niet weet wat hij allemaal aan het doen is. Vervolgens moest hij van alles intikken maar het lukte niet.de manager gaf elke keer een tik op zijn arm. Hij bleef ook zeggen kom op je tik nou in wat die mevrouw moet betalen. Ik zei meneer hij wordt helemaal zenuwachtig van u en toen zei hij ik ook van hem. Ik als klant vindt het niet normaal om te zien hoe een manager met zijn personeel omgaat. Hij hoort zijn menen te begeleiden en dingen te leren en niet af te zeiken en nog onzekerder te maken. Ik ga zo ook Lidl hoofdkantoor bellen. Erg sneu voor het personeel…..

Gewenste Oplossing:

Als ik als klant dit soort dingen niet zie dan ben ik tevreden, dit kon de manager echt niet maken, erg om dat te zien!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 februari 2018 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klant Almelo