Klacht: mailregen wordt niet opgelost

op 22 januari 2014 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedere maand bestellen wij een maandkaart. Vorige week ontving ik na de bestelling minimaal 1x per 2 uur een mail van Syntus met de betaalbevestiging. Het zijn er ondertussen al meer dan honderd! De maandkaart hebben we nog niet gezien. Daarom gebeld met Syntus. Ze kunnen hier niets aan doen en we moesten maar een klacht indienen.
De service van Syntus is ontzettend slecht. De bussen rijden zeer onregelmatig en stoppen regelmatig niet, omdat de bus vol zit. Schandalig! Helaas zitten we door de provincie aan ze vast!

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet meer gespamd worden en ik wil de kaart ontvangen. Daarnaast zou het fijn zijn als de klantenservice mensen op een fatsoenlijke manier te woord zou staan en "service" aan de klant zouden leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SyntusNO