Klacht: MAILES

op 06 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was mijn bonus kaart kwijt bij AH aan de kassa laten liggen heb een nieuwe gekregen geactiveerd ook de mail s maar bij de kassa van AH kreeg ik te horen, er mocht 5 euro afhalen via de mails. nee u heb geen mail mijn vraag is hoe kan dat, wat heb ik verkeerd gedaan of gaat dat niet meer ik weet het niet.
het zal wel zo zijn dat het om een of andere reden niet meer gaat. mijn vraag is wat moet ik doen

Gewenste Oplossing:

Wij zijn zeer tevreden over AH in Sint-Oedenrode, wij hebben nog nooit een probleem gehad, iedereen die daar werkt is altijd even vriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerkuis