Mijn Klacht:
Ik was mijn bonus kaart kwijt bij AH aan de kassa laten liggen heb een nieuwe gekregen geactiveerd ook de mail s maar bij de kassa van AH kreeg ik te horen, er mocht 5 euro afhalen via de mails. nee u heb geen mail mijn vraag is hoe kan dat, wat heb ik verkeerd gedaan of gaat dat niet meer ik weet het niet.
het zal wel zo zijn dat het om een of andere reden niet meer gaat. mijn vraag is wat moet ik doen
Gewenste Oplossing:
Wij zijn zeer tevreden over AH in Sint-Oedenrode, wij hebben nog nooit een probleem gehad, iedereen die daar werkt is altijd even vriendelijk.


