Klacht: mail sturen!

op 01 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil jullie vragen om niet elke dag zoveel mails meer te sturen?
Daar hebben wij geen behoeften aan !
Als wij iets nodig hebben zien wij het wel in de krant of op de site!
Op deze manier bestellen wij niks meer!

Gewenste Oplossing:

Als wij geen mail meer ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 00:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L. Knoben,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u ongewenst de nieuwsbrieven en acties ontvangt.
Nu heb ik het e.e.a. opgezocht en zie dat u dit niet één keer eerder kenbaar heeft gemaakt aan ons of uzelf uitgeschreven heeft via de button helemaal onderaan de nieuwsbrief.

Hierdoor zijn wij niet op de hoogte van uw klacht.
Het zou fijn zijn als u uw klacht aan ons meldt via www.koopjedeal.nl/contact

Wij hebben u handmatig afgemeld voor de nieuwsbrief aanbiedingen.
U ontvangt geen nieuwsbrieven meer van ons.
Het kan maximaal twee werkdagen duren voordat de afmelding verwerkt is.

U bent uiteraard altijd welkom om opnieuw aan te melden!

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door L. Knoben