Klacht: Mai Peters heeft mij onterecht gedagvaard

op 09 augustus 2020 over Volkshuisvesting Arnhem in de categorie Verhuur

Geachte heer mevrouw,

Ik Laila el G. dien nou voor de tweede keer een klacht over mevrouw Mai Peters aangezien ik niks meer heb gehoord over de eerste klacht. Ik begrijp niet hoe mevrouw Peters mij kan dagvaarden zonder mijn woning van binnen of van buitenaf gezien te hebben. Mevrouw Peters maakt mij zwart in het dossier volgens haar is mijn woning een grote rommel en stinkt. Ik begrijp niet hoe zij dit heeft kunnen zien ruiken als ik een dichte omheining van bijna twee meter hoogte heb en voor de ramen plakfolie heb.

Ik vind het onterecht dat mevrouw Peters mij gedagvaard heeft. Ik heb foto’s overlegd van het klussen verven schoonmaken thuis. Drie chihuahua’s van mij worden door haar beschuldigd van overlast terwijl mijn naaste buren twee Amerikaanse stevarts en twee Husky’s en twee jack russels hebben. De buren laten de honden in de tuin overnachten. Ik heb het gefilmd en foto’s van genomen. Het geblaf komt niet vanuit mijn tuin duidelijk te zien op film.

Mevrouw Peters geeft mij de schuld en vind dat ik fout zit. Iets horen over Dragonstraat 36 die in augustus 2015 nummer 34 ook het huis heeft uit laten plaatsen door de hangburen (haar vrienden) en zijzelf steeds valse meldingen te doen bij politie dat gebeurt momenteel ook bij mij. Ik heb drie conflicten gehad met nummer 36 en wat opvallend is dat daarna heel vaak naar politie word gebeld.

Ik vind het onprofessioneel hoe mevrouw Mai Peters te werk gaat en dien hierbij mijn klacht in.

Laila el G.

Ik hoop dat er ook naar mij word geluisterd in plaats van mij proberen onterecht uit huis te plaatsen en mijn drie chihuahua's samen met mijn kinderen neefje. Ik begrijp ook niet waarom ze mij graag uit huis wil plaatsen zonder eerst bij mij thuis langs te komen. Ik word door Mai Peters zwart gemaakt in het dossier terwijl ik bewijzen heb overlegd. Ik hoop dat ze alsnog gaat kijken naar het tijdstip van de conflicten die heb ik op camera bewaking en daarna de telefoontjes die Dragonstraat 36 en haar vrienden hangburen naar de politie doen. Het is teleurstellend hoe Mai Peters van volkshuisvesting Arnhem mij ook uit huis wil laten plaatsen net zoals Dragonstraat 34 in augustus 2015 door dezelfde buurvrouw.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkshuisvesting Arnhem

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkshuisvesting Arnhem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ik betaal niks meer