Klacht: MaH batterijen niet bekend voor in Philips cd 445

op 04 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik kan in de gebruiksaanwijzing niet terugvinden welke MAH de oplaadbare batterijen AAA moeten hebben om in de toestellen te plaatsen.

Wanneer ik weet welke AAA rechargable batterijen (dus met hoeveel MAH) er in mijn toestel moeten zodat ik geen problemen meer heb met het te snel leegraken van de toestellen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 13 mei 2016 om 08:38 geantwoord

Beste mevrouw van Buuren,

Hartelijk dank voor uw bericht aan Philips Support. U bent hier op de juiste plaats voor al uw vragen.
Het type batterijen dat u nodig heeft voor uw CD445 zijn twee keer oplaadbare batterijen AAA NiMH 1,2V, tussen de 400 en de 600 mAh hoog. Hoe hoger het amperage, hoe langer het opladen duurt maar des te langer gaan ze mee.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Moest u problemen ervaren met het vinden van de batterijen, aarzel niet om ons te contacteren.

Voor telefonisch contact, chat of e-mail klikt u op de volgende link: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html en kiest u voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Alternatief mag u contact opnemen via Facebook (/PhilipsNederland) of Twitter (@PhilipsCare_NL)

Effie
Philips webcare

Alle klachten die gemeld zijn door GretavB