Klacht: Magriet Winterfair Vipkaarten

op 17 september 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
We zijn twee keer naar de magriet Winterfair gegaan met de Vipkaarten wat wel prijzig was en allle twee de keren vile het tegen.
Nu heb ik dat al een paar keer gemeld , en ontvangt ik libelle zomerweek kaarten.
Maar daar heb ik niet om gevraagd.

Gewenste Oplossing:

Als sanoma mij twee vip kaarten voor dit jaar van de magriet Winterfair opstuurd zondat we na twee jaar toch een leuke dag hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 22 maart 2018 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw Heffels,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Reactie van de melder van de klacht hmjheffels

3 maanden geleden - hun hebben de klacht niet opgelost maar afgesloten mvg anita

Alle klachten die gemeld zijn door hmjheffels